יום שני, 16 באוגוסט 2010

בליינד דייט - יתרונות חסרונות


אז מהם החסרונות בבלינד דייט?


(אני גבר כותב בלשון זכר מין הסתם זה רלוונטי לשני המינים :))



בחסרונות הם שאתה לא יודע את מי אתה הולך לפגוש היא יכולה להיות ממש לא לטעמך ואתה תגלה את זה רק שתהיה שם ויהיה מאוחר מדי אתה תהיה חייב להישאר ולבלוט איתה דייט ראשון. בעיה לפחות לדעתי אני שונא להיות במקומות שאני לא רוצה להיות בהם ובליינד דייט זה הנוסחה המושלמת להגיע למצב הזה.
מצד שני אתה גם יכול להכיר מישהיא שבחייים לא הייתי מכיר ביום יום . זה יכול ליהות החצי השני שלך שחיפשת כל החיים יכול להיות פעם באמת לא ישבת עם ראש פתוח ובליינד דייט זה בדיוק מה שקורה כי בדרך כלל אתה לא יודע מה לצפפות ואתה רוצה על הדייט הראשון ללמוד כמה שיותר על הבחורה ולך תידע אולי אתה תימצא בחורה שבדרך כלל לא הייתי נותן לזה צ'אנס ופיתאום ביגלל שאתה "מחוייב" לשבת איתה איזה שעה כי אם לא אז אמא רו הדודה שסידרה לך את הבליינד דייט תיעלב או אפילו תיתעצבן ואלי באמת ביגלל שנתת לזה את הצ'אנס אז גילית שמיתחת מיתחבא לו שם בחורה ניפלאה שבדיוק מה שאתה צריך ומחפש אולי רק ביגלל הצ'אנס הזה שבדרך כלל היית מוותר עליו אתה תימצא את אהבת חייך :)
בוא תנסה את מזלך באתר שאני אישית מצאתי הרבה ידידות טובות אבל עדיין לא מצאתי את האחת שאני יבלה איתה את החיים שלי
בהצלחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה